Subject: Madise tulepaak 401 elektrivarustus, Madise küla Lääne-Harju vald
From: Karmo Lillepõld <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Cc: "Transpordiamet" <[email-masked]>
Date: Sat, 20 Jul 2024 14:57:19 +0300

Tere,

Saadan Teile kooskõlastamiseks liitumiskilbi asukoha joonise.

Kas antud lahendus on Teile sobilik?

Lisainfo:

Kilbi kaitsevöönd on 2m ümber kilbi. Maakaabelliini kaitsevöönd on 1m
kummalegi poole.

Vastavalt kehtivale seadusandlusele peab Elektrilevi OÜ uue
elektripaigaldise ehitamiseks sõlmima kinnistu omanikuga notariaalse
maakasutuslepingu.

Notariaalse lepingu sõlmimisega seotud kulud kannab Elektrilevi.

Peale tööde lõppu taastatakse kinnistul endine olukord.

Lugupidamisega,

Karmo Lillepõld

E-Service AS

Mob: +372 56567684

E-post:  <mailto:[email-masked]> [email-masked]